Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

Tento prispevok bude po dokonceni nasej verzie zmazany, pretoze je zatial len skopirovany z fora klubu Češi. Za pochopenie dakujem. Preklad: TinaTina

 

Brief vom Erbonkel
- Na začátku dostanete zprávu od strýce Horatia a po pročtení kliknete na: "Wanderschaft beginnen!"
- Nyní se dostanete na jednu z nových map s poli k těžbě surovin, vašemu domu a vašemu strýci s vandrujícím prasátkem! Promluvte 1-3x se strýcem, aby věděl, kdo jste, protože váš strýc má problém s alkoholem.
- Nyní plňte úkoly vašeho strýce!
- Natěžte jedenkrát po každé surovině (hlínu, dřevo, obilí, rudu).

Geselligkeitstest
- Poté zkuste jít do vesnice, což se ovšem nepovede. Promluvte se strýcem, zda vám pomůže. Dodatečně musíte ale také splnit úkoly od Tomba (Tombo je strážný u vesnice), buď si najďte přítele nebo mu dejte 10 surovin jednoho druh, např. 10 kusů rudy. (Pokud nebudete moci ani potom projít, klikněte na rozcestník.)

Onkel hat Hunger
- Potom upečte strýci chleba, který požaduje.

Geld gegen Ware
- Načež natěžte více surovin a prodejte je na NPC-trhu (k tomu, abyste splnili quest (potom můžete prodávat i přes trh s hráči)), aby jste přišli k více penězům. Nato váš Travianer řekne: "Ein guter Handel" (nebo něco podobného) a znovu se vraťte ke strýci.

Berufswahl
- Příští surovina, kterou teď vytěžíte, což vám také řekne strýc, rozhodne vaše povolání! (hlinař, dřevorubec, rolník, horník)

Werkzeugkauf
- Kupte si nástroj.

Ausrüstung
- Kupte si zbraň a výzbroj.

- Když toto vše vyřídíte, strýc odejde a vy tu nyní zůstanete spolu s vandrujícím prasátkem.

------------------------------------------------------------
Kromě toho: Poklad (popř. měšec s penězi) najdete jednoduše po cestě za Rüstungshändelerem (obchodníkem se zbrojí) k oblasti gildy. U bylinek začne vaše prase rýt a teď už s ním jen promluvíte a obdržíte 5 stříbrných.
------------------------------------------------------------

Bürgerpflicht
- Někdy po zmizení strýčka Horatia vám příjde dopis od Tomba. Někdo si na vás stěžoval, že prý tropíte neplechu. Proto je nutné co nejdříve zajít za Tombem a pořádně si s ním promluvit. Tombo vám řekne, kdo si na vás stěžoval, když mu dáte 8 kousků suroviny, kterou těžíte. Byl to Senkel. Jděte za ním do taverny.
- Senkel se na vás zlobí a má dojem, že neděláte čest dobrému jménu vašeho strýčka. Má to také vliv na jídlo, které si u něj můžete objednat /jen nejlevnější, nejdražší jídlo a chleba/.
- Senkel vám zadá miniquestík – zvýšit úroveň skladu. K tomu vám věnuje 8 kusů mouky, chleba, desek, železa, cihel a uhlí. Zbytek si musíte sehnat sami. Po splnění úkolu se vám Senkel omluví.

Vertrauen gewinnen
- Počkejte na zprávu od vašeho strýce, kterou vás odkáže nato, že máte promluvit se Senkelem, hospodským.
- Senkel vám přesto nevěří, zastírá, treba sa stat clenom gildy.

Leibwächter
- Potom musíte se stát Senkelovým osobním strážcem, vyhrát 3 boje.
- Když se tak stane, setkáte se se Senkelem u zbořeniště, domu nad vesnicí, kde není nic hotové. Senkel vám bude nyní něco vypravovat, takže poslouchejte.

Die Wette
- Přišel vám dopis od Senkela? Jděte jej navštívit. Trápí se pro svoje dluhy. Můžete mu pomoci, když vyhrajete u postavičky za arénou partii Black Jacku.
- Vyhráli jste? Jděte to šťastně oznámit Senkelovi. Máte proč. Senkel vám vysvětlí, že se s tím člověkem vsadil, že dnešního dne, přesně v tuto hodinu, za ním přijde někdo, kdo se jmenuje jako vy a obehraje ho přesně o ten samý obnos. Jeho vkladem byly právě jeho dluhy.
- Senkel je vám zavázán, vyřešili jste jeho trápení se kvůli těmto dluhům. Dostanete odměnu, 1 zlatý.

Der Hammer
- Máte-li 10 dní nebo více, promluvte ke svému prasátku. Na hlavu vám spadne kladivo, nyní jděte ke Karamixovi, nové postavě (stojí u 2. hospody). Teď si budete moci zvolit vaše nové povolání! Karamix vám dá dostatek surovin, abyste se mohli stát uhlířem, mlynářem, kovářem, truhlářem atd.

Kinder des Waffenhändlers:
- Ve věku 13 dnů promluvte s Karamixem a ten vám řekne, že jeho děti byly uneseny, to znamená zachraňte je.
- Zničený vozík je nyní pryč, takže pátrejte po nové zemi. Na sever najdete 3. hospodu; Na východ rašeliniště, kde můžete hledat poklady a na jih...
- Jděte směrem na jih, až tam, kde vám zatarasí cestu jedle. Teď vstupte do starého dřevěného domku, vstup najdete na straně. (Hledejte tak dlouho, dokud neuvidíte: "Räuberhöhle betreten")
- Uvnitř čekají 2 loupežníci, nad kterými musíte zvítězit v boji, ale nepodceňujte je, obstarejte si předtím nějakou dobrou zbraň a zbroj, jestliže je ještě nemáte. Oba poražte a děti jsou zachráněné.

Beute zurück
- Nyní promluvte znovu s Karamixem, ten vám teď z vděčnosti, že jste zachránili jeho děti, dá "zvláštní" sekyru. S ní pak můžete porazit buk (u arény).
- Poražte buk.
- Sledujte cestu na sever, dokud nepřijdete k velkému balvanu s otvorem, klikněte na něj a dostanete se do úkrytu.
- Zde je tma jako v pytli a není nic vidět, hledejte ve tmě kousek amuletu, když jej najdete, doneste ho opět Senkelovi, hospodskému.
Vaše odměna: 1 zlatý

Die Kräuterhexe
- Ve věku 20 dnů byste opět měli promluvit se svým prasátkem, neboť cosi cítí, a sice kořenářku Matricii. Tu najdete v chatce z pahýlu stromu. Jděte kolem arény, kde dříve stál buk a zabočte na východ, potom byste ji měli najít.
Od teď můžete sbírat bylinky, to stojí 1 AP a dostanete také trochu zábavy, z bylin vám Matricia může namíchat nápoje, které vám pomáhají výhradně v boji, např. znovu obnovují životní body, zvyšují útok nebo obranu!

Der Überfall
- Ve stáří 24 dnů vládne ve vesnici vyjímečný stav, neboť byl unesen Senkel. Tombo, strážný vesnice, od vás požaduje 50 cihel, 50 chlebů a 100 desek pro nejchudší. Dostanete se jen ke svému domu, do oblasti gildy a na trh!
- Jakmile odevzdáte nutné suroviny, můžete se opět pohybovat i mimo vesnici, neboť vyjímečný stav je odvolán.

Der fahrende Händler
- Konečně máte 28 dní. Zpráva od Matricie pro prasátko. Pilou byl zatčen!
- Odeberte se směrem k oblasti gildy, popř. k bylinám, tady nyní stojí výběrčí mýtného, kterému musíte zaplatit poplatek za cestu 99 stříbrných, abyste směli k Pilouovi.
- Mluvte s Pilouem.

Zweiter Beruf
- Ve věku 30 dní obdržíte dopis od Karamixe, který se bude týkat 2. povolání (vedlejšího), to znamená, pokud jste momentálně kovářem, můžete si nyní vybrat ze všech dalších povolání, kromě kováře.

Diebesgesindel
- Ve věku 32 dní najdete ve 3. hospodě nad rašeliništěm loupežníka, kterého musíte přemoci. Teď máte část ukradeného lupu, doneste jej Pilouovi.
- Výběrčí je opět zde, jděte za Matricií a vezměte si od ní kouzelný prášek, který však stojí 1 diamant, proměňte jím výběrčího v žábu a můžete k Pilouovi.
- Dejte mu lup.
- Ve 33 dnech můžete odklidit z cesty za 10 BP hromadu kamení a dostanete zato 20 kousků rudy a hlíny.
- Ve 4. hospodě (tedy za hromadou) je 2. bandita. Zdolejte ho a dostanete zbytek lupu. Také ten doneste Pilouovi.

Schatzsuche
- Ve věku 35 dní dostanete novou zprávu od Horatia, vašeho strýce, který vám řekne, že má nějaké peníze pro těžké časy. Plánek, kde je označeno místo pokladu, najdete ve dvou velkých sudech mezi vesnicí a trhem (v blízkosti obchodníka se zbrojí).
- Těšte se; 38. dne je Pilou volný a vy obdržíte zprávu od mistra gildy.

Zum Wasserfall
- Když bude Pilou volný, najdete u 3. hospody fialku, vlastně není možné ji přehlédnout (modrá květinka).
- Doneste tuto fialku Tonkovi a můžete kolem něj projít, za ním stojící dům je Pilouův, navštivte ho.
- Pilou tu nebude. Jděte ke stolu a tam leží nějaká poznámka, klikněte na ni a dostanete zprávu od Piloua.
- Pilou je zpátky. Ve věku 43 dnů jděte k němu (je ve svém domě) a dá vám růži.

Tauschgeschäfte
Výměna:
- Růži přineste Heiderose, stojí vedle domu s květinami a růži vyměňte za milostnou báseň
- Jděte k Tonkovi a vyměňte milostnou báseň za bylinu
- Bylinu přineste Matricii a vyměňte ji za nápoj proti revmatismu
- Nápoj dejte Tombovi, ten vám za něj dá klobouky 2 loupežníků
- Klobouky doneste Karamixovi, za ně dostanete část brnění
- Jděte znovu k Pilouovi, pokud jste s ním předtím o všem nemluvili, mustíte to udělat nyní;
- Na konci dostanete díl amuletu!

Liebesdienst
- Věk 47 dnů, zpráva od Heiderose.
- Jděte k převozníkovi, najdete jej dole pod akademií, tedy jednoduše kolem domu Heiderose a přímo, ne k hospodě. Promluvte si s ním.
- Přineste Heiderose dopis a jděte nazpět k převozníkovi. Nedodrží svoje slovo a nepřeveze vás na druhý břeh, ale zato dostanete 5 zlatých.

Immer der Nase nach
- 50. den jděte k Pilouovi, jeho dům je zpustošený. Vezměte hlínu a vidle a nechte podle toho čenichat prasátko.
- Na konci stojíte před rozbitým mostem v blízkosti skrýše loupežníků, k tomu, abyste ho opravili, potřebujete 100 kusů dřeva a 5 BP.
- Přejděte přes most, odkliďte z cesty ovoce a koňský trus.
- Jděte dále po cestě k 1. křižovatce a dále po směru na jih, až narazíte na Livia.
- Promluvte si s ním o Pilouovi, on ho ale nemůže vystát. Proč? To vám řekne Livius.
- Potom si promluvte s prasátkem, dostanete diamant, který uvízl prasátku v nose, poté už je také odklizena jedle z cesty u skrýše loupežníků a větev u Karamixe je rovněž pryč z cesty. Můžete projít.

Der Olivenölhändler
- 54. dne jděte za Liviem a promluvte s ním, má teď zlomenou ruku, ničema opět jednou udeřil.
- Rozprodejte 20 karaf olivového oleje Matricii, Karamixovi, Tonkovi a/nebo Tombovi. Jednoduše se musíte ptát častěji, jednou řeknou "ano", podruhé "ne". Dělejte to tak dlouho, až všechno prodáte.
- Jděte zpět k Liviovi a dejte mu svoje peníze (2 zlaté). Dostanete od něho 10% provize (20 stříbrných).

Erde und Wein
- 58/59. dne dostanete zprávu od Livia. Jděte za ním a řekněte mu, že chcete splnit jeho prosbu (neboť jinak se nic dalšího nestane).
- Hned potom dostanete zprávu od vašeho strýce; běžte kousek dále (směr západ), tam byste ho měli najít, popř. vidět.
- Nyní jděte k vinici (ta leží dole pod hroby a v blízkosti tržiště na jihu, kde jste poprvé potkali Livia) a promluvte si s Jolaiem, vlastníkem vinice.
- Načešte pár hroznů a nechte si z nich vyrobit víno, potom jděte za svým strýcem a zeptejte se ho, zda je to víno dost dobré (k tomu musíte stát v jeho blízkosti a otevřít inventář a kliknout na lahve). Dělejte to vícekrát, až dostanete 3 lahve "excelentního" vína, zbytek si váš strýc vezme k sobě.
- Doneste víno Liviovi, zato dostanete plný hrnec medu.
- Poté ještě jednou promluvte se svým strýcem, co se týká hlíny, nyní říká, že by měla pocházet z vinice, avšak neví, ze které.

Zugang zum Weingut
- 64/65. dne dostanete zprávu od vašeho strýce, že tu chce zůstat navždy atd. Ihned jděte k Jolaiově vinici a pohovořte s ním.
- Zeptejte se na vašeho strýce, ale dál vás pustí jedině, pokud zabijete nějakého medvěda.
- 1. možnost:
Použijte med k tomu, abyste oslabili medvěda a zabijte jej (nepředstavujte si, že to bude příliš snadné).
- 2. možnost:
Jděte k lovci medvědů a zaplaťte mu 8 zlatých, zato vám jednoho z mědvědů zkolí a dá vám jeho kožešinu.
- Až budete mít kožešinu, doneste ji Jolaiovi a on vás pustí dál. Jděte nahoru na hřbitov a přečtěte si nápis na hrobě. !Horatio je mrtvý!

Der alte Friedhof
- 67. den
navštivte Horatiův hrob, kde najdete Piloua a Senkela. K tomu, abyste oba osvobodili, musíte stisknout kameny v následném pořadí:
- Pilou: 2-3-2-1-3
- Senkel: 3-1-2
Pak vše ztmavne a váš díl amuletu, který máte od Piloua, je pryč a ti dva jakbysmet.

Zu Kräften kommen
- Je vám 72 dní a dostali jste zprávu od Jolaia ve věci odkazu po vašem strýci. Jděte k němu.
- Jolaisus vám vypráví o heslu, které musíte vyslovit u ruiny. On, Matricia a Tombo, vědí po jednom slovu. Aby vám ta slova řekli, musíte učinit následující:
- Jolaisus: 5 krát poséci obilí (a jít znovu k němu)
- Matricia: 5 krát nakutat rudu
- Tombo: 5 krát narýt hlínu
!Necháte si ale všechny suroviny, které přitom natěžíte!
- Heslo: MUNDUS VULT DECIPI
- Ve staré zdi najdete ducha strýce, mluvte s ním. Chce vám pomoci.
- Prvně hledejte v rohu u meče a štítu, najdete tam část brnění, tento může být různý. V dalším rohu u kamene, dřeva a JEDNÉ vázy, najdete 5 zlatých. Nakonec hledejte u prostřední vázy ze TŘÍ, které stojí PŘI SOBĚ, tam najdete hotové jídlo.

Die geheimnisvolle Römerin
- Senkel a Pilou jsou zpět, obdržíte od těch dvou zprávu 80. dne. Promluvte s nimi.
- Řeknou vám jméno: Lorena, Římanka.
Jděte k ní, ale odmítne vás, nejste jí dost dobří. Označí vás jen za pasáčky vepřů.
- Poté dejte řeč s Jolaiem, ten vám o ní něco řekne.
- Jolaisus vám vysvětlí, že Lorena mluví pouze s lidmi ve stříbrném oděvu, potřebujete stříbrnou pláštěnku! Jolaisus si myslí, že by jednu mohl mít Karamix (ale to by bylo příliš jednoduché).
K tomu, abyste pláštěnku získali, musíte jít k postavičkám v tomto pořadí:
> Start : Jolaisus --> Karamix --> převozník --> Matricia -
-> Senkel --> Tonk --> Pilou < cíl!
- Potom, co vám dá Pilou pláštěnku, jděte ještě jednou k Loreně.
- Nyní s vámi bude mluvit a řekne vám, že by vás ještě ráda pozvala do svého sídla, tzn. musíte čekat na pozvání od Loreny!

Die Liste
- 87. dne obdržíte zprávu od Loreny a musíte pro ni obstarat nějaké věci:
- něco proti migréně
- 1 chléb
- 1 láhev pramenité vody
- ovčí sýr
- Kde, jak, co??:
- něco proti migréně: Jděte k Matricii, za přivítací pusu dostanete mátovou tinkturu!
- 1 chléb: Jednoduše si jeden sami upečte! (obilí ----> mouka ----> chléb)
- 1 láhev pramenité vody: Jděte k Senkelovi do hospody, ten pro vás bude nějakou mít (na náklady domu).
- ovčí sýr: Mluvte/nervujte trochu Tomba, potom vám nějaký dá.
- Když máte vše, jděte za Lorenou (ta je právě ve svém domě).

Wo steckt der Druide?
- 92. dne dostanete zprávu od Loreny. Syn se chce zmocnit otcova amuletu. Lorena má mapku, která vám může pomoci. Jděte za ní a vyzpovídejte ji.
- Na mapce jsou zakreslena místa, kde se může druid zjevit. Najděte je a vyvolejte ho. Vyvoláte jej tak, že vyslovíte po zpátku Lorenino jméno - "ANEROL".
- Od druidova zjevení se dozvíte indicii, že vyhledává blízkost vody a vězí v zakázané zóně. Ale už i z jeho podoby je patrné, že jde o převozníka. Pokud se však za ním vydáte, zjistíte, že je opravdu pryč.

Die Verfolgung
- 98. dne vám píše Pilou. Už je opět na cestách, avšak ještě vás informuje, že ve vesnici řádí vandal.
- Jděte za Tombem. Ten má na něj políčeno. Mluvte s ním a druidův syn se objeví záhy kousek od vás. Sledujte ho přes vesnici, tržiště, kolem Heiderosina domku, až k řece, kde býval převozník.
- U řeky se druid zastaví. Tváří v tvář mu však zatím nebudete moci stanout, druid kolem sebe za pomocí kouzel vytvoří ochranné pole.

Aufmerksamkeit erringen
- 105. den přijde zpráva od Senkela. Tombovi se podařilo vyslídit druidova žáka, ale nedopadl ho. Vy ovšem také víte, kde je. Jděte za ním k řece.
- Syn se dočkal. Hádá se tu se svým otcem o části amuletu. Kolem nich je však ochranné pole. To se dá zrušit pomocí speciální bylinky - Nieskraut. Matricia vám poradí, kde ji hledat.
- Bylinku najdete na jednom z míst, kde se vám zjevil druid. Je to místo, kde se také krátký čas zdržoval strýček Horatio a kde degustoval Jolaiovo víno. Utrhněte bylinku a jděte zpět k Matricii.
- Matricia pronese zaklínadlo a pošle vás s bylinkou ke druidům. Matricia se mýlila, Nieskraut nepomáhá. Napodruhé pronese Matricia tu správnou formuli a Nieskraut splní svůj účel. Druidové se rozkýchají a nastane zmatek, během kterého skončí všechny díly amuletu v řece. Převozník odpluje a syn je bez amuletu a nemůže do zakázaného území, po kterém tolik toužil. Přísahá vám pomstu!

In Sicherheit bringen
- 107. dne píše Senkel. Všude kolem řádí druidovi žáci - pozor! A opravdu, je to tak, číhají na každém kroku a chtějí se mstít.
- Upalujte k Loreně a skryjte se u ní. Lorena vám řekne, že se synovi budete muset postavit, ale teď ještě ne.
- Až vyjdete z Lorenina domku opět ven, druidové už budou naštěstí pryč a na chvíli budete mít klid.

Kampf gegen Druidenzöglinge
-109. dne vás druidův syn volá k boji. Vy se s ním ale ještě utkat nemůžete.
- Jděte se zeptat Loreny, co na něj platí. Lorena si vzpomíná, že syn jednou ztratil svoji sílu po něčem, co kupovala, ale co to zrovna bylo? Něco do kuchyně. Pomozte jí si vzpomenout. Byl to "Olivenöl". Lorena má láhev oleje ve skříňce, jenže neví kód zámku. Ale ví, jak ho zjistit. Návod zná od kupce.
- Pro zjištění kódu musíte projít všechny hospody od severu na jih a spočítat:
a) v první hospodě mrtvá zvířata
b) ve druhé hospodě akvária
c) ve třetí hospodě rohy na pití
d) ve čtvrté hospodě svíčky
e) v páté hospodě vázy s květinami
- Kód je potom "23946". Zadejte ho na zámku Loreniny skříňky a lahvička s olejem je vaše.
- Nyní se můžete utkat s druidem. V aréně jej pocákejte olejem (klikněte na něj v inventáři) a oslabíte jej. Nyní už byste měli zvládnout jej přemoci a osvobodit od něj Travianer.
- Pokud je na vás ještě příliš silný, máte možnost získat ještě jednu láhev oleje. Jděte do hospody poblíž Liviova domu. Hospodský ví, že nějaký olej má Jurij. Ten chce, abyste mu koupili vodku. Nenechte se hostinským odbýt, má ji, jen se bojí, aby z toho neměl průšvih. Ale bude vás stát 12 zlatých. Potom si ještě budete muset zahrát s Jurijem šachy (táhněte E3G5).